А Н А Л І З
звернень громадян, які надійшли до ТУ МНС України в Волинській області та підпорядкованих підрозділів впродовж І кварталу 2012 року
Територіальним управлінням МНС України у Волинській області на систематичній основі здійснюється комплекс організаційно-практичних заходів щодо забезпечення неухильного дотримання вимог Закону України „Про звернення громадян”. Питання організації розгляду звернень громадян та їх особистого прийому займають пріоритетне місце в роботі територіального управління та перебувають на особистому контролі у начальника ТУ МНС України в області. Продовжує діяти система розгляду стану роботи із зверненнями громадян на оперативних нарадах при начальнику територіального управління.
На веб-сторінці ТУ МНС України в області розміщені графік та порядок прийому громадян керівництвом ТУ МНС України в області.
До ТУ МНС України у Волинській області та підпорядкованих підрозділів впродовж І кварталу 2012 року надійшло 6 звернень громадян, з яких 1 колективне. Терміни розгляду звернень громадян не порушувалися. За результатами розгляду кожного із звернень проведені ретельні перевірки та вчасно надані відповіді.
Аналіз показує, що у звітному періоді проблематика письмових звернень громадян була наступною :
1. З питань забезпечення працівників системи МНС житлом – 1 звернення, яке розглянуте вчасно. Заявнику надана обґрунтована відповідь.
2. З інших питань – 5 звернень. По кожному зверненню проведені ретельні перевірки та вчасно надані відповіді та роз’яснення.
З метою посилення відповідальності працівників районних та міських відділів ТУ МНС України в області щодо організації роботи із розгляду звернень громадян, їх особистого прийому, працівниками управління надається практична допомога усім підпорядкованим підрозділам. Заяви громадян у всіх підрозділах області розглядаються у терміни, встановлені чинним законодавством, робота підрозділів спрямована на створення необхідних умов для реалізації громадянами своїх конституційних прав на звернення.